HANGOUT WITH MY FRIENDS

Sunday, February 19, 2017


Assalamualaikum to all my readers!!!

Pada hari bertarikh 18 Februari 2017 Iffat bercadang nak pergi sekolah nak melawat budak-budak basket ja tapi dah jadi macam mini reunion plak...

Iffat punya jadual perjalanan keluar rumah seawal 6.30 pagi..Awal kan sebab iffat kena bertolak ke Stesen Ktmb Gurun.

Jadual tren pergi ke Bukit Mertajam adalah pada pukul 7.29 pagi.Iffat tiba di stesen ktmb gurun dalam 7.15pagi.

Nasib baik sempat Iffat ingat macam tak sempat dah...

Sampai2 terus beli tiket kat kaunter. Harga tiket komuter dari Gurun ke Bukit Mertajam hanya 
RM 4.30

Sampai kat Stesen ktmb BM jumpa kawan dari Simpang Ampat(MatDan).
Then,kami pun bertolak ke sekolah menggunakan Bas Rapid yang harganya RM1.40 mengahala ke Summit Hotel.Sesudah sampai kami tukar bas pulak untuk mengahala ke sekolah yang berharga RM 1.00

Sampai kat sekolah terus nampak ada budak-budak tengah silat kat padang.Kami pun terus turun ke court basket nak tengok kawan kawan main.(Matyo,Hadi dengan Akmal)

Pastu kawan kami dari Kepala Batas dengan Cherok Tokun pun datang iaitu Irfan Dengan Morchim(Ammar Hakimee)



Lepastu kami pi kantin tengok abe,abang jamal dan abang anuar tapi karia dah tak dak dah pindah katanya ada konflik macam mana entah haha..

Lepastu kami decide nak pergi pacific nak main bowling tapi bowling penuh sbb ada tournament.

Tapi kami memnuhi perut dulu dengan makan KFC.



Pastu kami tukar tempat kami bergerak ke Mydin BM sebab nak main Bowling.
Call Bob pastu Bob pun mai.




Hari Yang Paling Best bagi Iffat.

Thanks From Admin









You Might Also Like

1 comments